Пошук
Панель користувача
Авторизація на сайті
mnvk-vyshgorod.at.ua можлива лише через акаунт uID
Вхід на сайт
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 18
Календак подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Секретар-референт


Найменування професії
Домінуючий спосіб мислення
Область базових знань № 1 і їхній рівень
Область базових знань № 2 і їхній рівень
Професійна область
Міжособистісна взаємодія
Домінуючий інтерес
Додатковий інтерес
Умови роботи

секретар-референт
адаптація - аналіз
діловодство й архівознавство, рівень 3, високий (теоретичний)
канцелярська робота з використанням оргтехніки, рівень 2, середній (практичне використання знань)
соціальна (суспільна) сфера
часто по типу "віч-на-віч"
конвенціональний
соціальний
у приміщенні, сидячий

foto

 

Домінуючі види діяльності:

·  виконання технічних функцій по забезпеченню й обслуговуванню роботи керівника організації чи її підрозділів;

·  одержання для керівника зведень від працівників підрозділів, виклик їх по його дорученнях, організація прийому відвідувачів;

·  організація телефонних переговорів керівника;

·  оформлення ділового листування керівника, сортування кореспонденції;

·  здійснення роботи по підготовці засідань чи нарад, проведених керівником (збір необхідних матеріалів, оповіщення учасників про час, місце, повістку дня чи засідання наради і їхня реєстрація);

·  друк за вказівкою керівника різних матеріалів, документації і відправлення їх по адресатах з використанням оргтехніки;

·  стенографування текстів підготовлюваної керівником документації, протоколів засідань з наступною їхньою розшифровкою і друкуванням на комп'ютері;

·  складання на прохання керівника різних доповідей, листів, документів;

·  формування справ відповідно до затверджених правил, забезпечення їхньої схоронності й у встановлений термін здача в архів;

·  забезпечення керівника канцелярськими приладами, організаційною технікою, створення умов, що сприяють ефективній роботі керівника.


Якості, що забезпечують успішність виконання професійної діяльності:

Здібності:

·  висока поміхостійкість (здатність ефективно працювати, не зважаючи на перешкоди);

·  високий рівень розвитку стійкості, розподілу і переключення уваги (здатність тривалий час зосереджуватися на одному предметі чи дії, утримувати в полі зору кілька предметів чи робити одночасно кілька дій, швидко переключати свою увагу з одного предмета на інший чи з одного виду діяльності на іншу);

·  гарний розвиток дрібної моторики рук (здатність швидко і чітко виконувати рухи за допомогою пальців рук);

·  уміння чітко і ясно говорити, правильно будувати фрази і вимовляти слова, уміння лаконічно (коротко) виражати свої думки;

·  високий рівень розвитку зорового сприйняття тексту (швидкість сприйняття);

·  розвиток мнемонічних здібностей (добре розвита короткочасна і довгострокова пам'ять, здатність до механічного й осмисленого запам'ятовування інформації, розвиток слухової і зорової пам'яті);

·  розвиток рухової пам'яті (здатність запам'ятовувати рухи для кожного пальця обох рук);

·  здатність швидко діяти;

·  уміння добре розбирати рукописний текст.


Особистісні якості, інтереси і схильності:

·  емоційна стійкість;

·  пунктуальність;

·  акуратність;

·  організованість;

·  відповідальність;

·  доброзичливість, тактовність;

·  послідовність у справах;

·  наполегливість і твердість;

·  комунікабельність (товариськість);

·  здатність планувати свою роботу;

·  схильність до роботи з документами.


Якості, що перешкоджають ефективності професійної діяльності:

·  нездатність швидко переключатися з одного виду діяльності на інший;

·  нездатність працювати в підпорядкуванні, сильно виражена схильність до лідерства, керівництва;

·  повільність, нерозторопність;

·  невміння планувати свою роботу;

·  низький рівень розвитку усіх видів і типів пам'яті.


Області застосування професійних знань:

·  фірми, організації, підприємства будь-якого профілю (приймальні керівників, директорів).


Історія професії
З виникненням писемності в стародавності з'явилася невелика група грамотних людей, що займалася переписуванням різних текстів. Такі рукописні копії на Русі відомі ще з XI століття. У XIX столітті в численних департаментах Росії над переписуванням величезного числа паперів і документів трудилися чиновники - титулярні радники. З розвитком технічного прогресу усе більше відчувалася необхідність у створенні високопродуктивних друкарських машин. Перша промислова модель пишучої машини була винайдена в США в 1867 році Н. Шолсом, С. Суле, К. Тлидденом.
В даний час на зміну їй прийшов персональний комп'ютер.
Безсумнівно, робота з друкування різних документів стала значно легше. Проте діяльність секретарів-референтів не зводиться тільки лише до механічного набивання текстів. Крім цього вони повинні мати ще багато умінь. По суті, секретар-референт - це "права рука" керівника.


Деякі професії, що можуть підійти людині з даним типом особистості (конвенціональний і соціальний):

·  бухгалтер;

·  касир;

·  судовий виконавець;

·  експедитор;

·  нотаріус;

·  страховий агент;

·  суфлер.